Om Os
Lidt om os
Timm the bartender er et cocktailcateringfirma, der brænder for hvad vi gør. Vi lægger stor vægt på kvalitetscocktails, gæsternes oplevelse og en service med højt humør.
Med os er ingen fest ens. Vi skræddersyer baren til netop dig og din fest. Hos os får du en garvet bartender, hvor du selv står for indkøb. Dvs. vi laver en indkøbsliste til dig og holder dermed priserne nede. Vi har været ude til en lang række fester, alt fra bryllupper, polterabend, firmafest, fødselsdage og meget mere.
Når du går med Timm the Bartender til din fest er du garanteret et unikt og succesfuldt arrangement. Vi lytter altid til dine behov og assisterer hvor vi kan.
Lyder det som noget for dig?
Kontakt os og få et uforpligtende tilbud.
3 gode grunde til at hyre os til din fest.
1. Når du hyrer os til at stå for din bar får du ikke bare den skarpeste pris, men også de skarpeste Bartendere, der elsker hvad de laver.
2. Vi skræddersyer baren til netop dine behov.
Intet arrangement er ens.
3. Du hører aldrig nogen sige
“jeg ville ønske der ikke var nogen bar til min fest.”
Kan det ikke vente, har du spørgsmål eller vil du bare hellere tage den over telefon?
Du er altid velkommen til at ringe til os på +45 42 52 15 29.
Kontakt os idag
Vores vilkår og betingelser
Når du handler med Timm the bartender, gælder følgende:
1. Betaling og aflysning 1/2
Vi opkræver 750 kr. som første del af betalingen senest 30 dage før arrangementet. Det er for vores sikkerhed. Da vi reserverer dagen til dig og derfor siger nej til andre kunder pga. dit arrangement. Ved aflysning 30 dage eller mindre før arrangementet betales dette beløb ikke tilbage.
2. Betaling og aflysning 2/2
Aflyses dit arrangement op til en uge før arrangementet opkræver vi kun de ovennævnte 750 kr. Ved aflysning én uge eller mindre før arrangementet opkræves der også betaling for vores sirup og andre råvarer vi har forberedt til dit arrangement (her faktureres efter indkøbsprisen). Den resterende betaling sker efter endt arrangement.
3. Før arrangementet
3. Før arrangementet: Vi ankommer altid 1 time før baren skal åbne. Hører du ikke nærmere kan du altid regne med dette.
4. Efter arrangementet
4. Efter arrangementet: Når festen er slut, rydder vi op i baren og efterlader den som da vi ankom.
5. Glas leje 1/2
Du har muligheden for at leje glas hos os, til 4 kr. stykket. Vi har både whisky glas og coupe glas. Hvis der er nogen, der går i stykker i løbet af aftenen, så faktureres de 20 kr. stykket. De første 2 glas dækker vi, men alle glas derudover faktureres.
6. Glas leje 2/2
Såfremt du har lejet glas kan vi enten vaske dem op og tage dem med hjem samme aften eller du kan aflevere dem rene mandagen efter festen. Medmindre andet er aftalt.
7. Antal bartendere
Vi stiller med én bartender op til 40 gæster herover er der tale om 2 bartendere. Ved mere end 80 gæster stiller vi med 3 bartendere.
8. Corona og forsamlingsforbud
I tilfælde af ny national nedlukning og forsamlingsforbud, som strider med jeres arrangement, så er det naturligvis muligt at udskyde/aflyse. Vi kræver dog, stadig betaling for vores sirup og andre råvarer vi har forberedt til dit arrangement (her faktureres efter indkøbsprisen).
9. Forlængelse
Såfremt i ønsker at forlænge på selve aftenen, kan i selvfølgelig også det. Det koster blot 400 kr. før midnat eller 500 kr. efter midnat pr. bartender. Dvs. at det koster ekstra.